Trimning - Ärenden - Sushi - Ikea - Bio - Roadtrip

Idag har varit en riktigt händelsefull dag! 

Jag vaknade runt nio och fixade mig, käkade frukost, duschade e.t.c. Sen åkte jag iväg med Tira så att hon skulle bli trimmad. Under tiden hon trimmades åkte jag runt till en massa affärer och beställde hem linser, köpte plattång, tre nya skivor till bilen och lite annat som behövdes. Sen åkte jag och hämtade finaste Tirafisen (en bild kommer upp imorgon) hon är så himla söt!
 
Jag hade lovat att bjuda mamma på middag, så vi åkte till en restaurang nära Fyrishov och åt god kinamat och sushi. Efter det blev det en tripp till Gränby centrum där mamma hittade en massa bra till sig själv och vidare till IKEA skulle vi sen också! Vi var de sista som lämnade affären, vilket var lite awkward. Men jag fick en sjysst smink spegel och mamma köpte med sig en planta, haha!
 
Jag slutade skriva ett tag för att ladda upp bilden, men sen kom jag på att dagen inte var slut. Jag och Alva åkte och kollade på den senaste "Wallander"-filmen och efter det roadtripade vi till landet. En otroligt rolig och händelsefull dag, I am very glad!
 
Nu måste jag gå och lägga mig, för imorgon ska jag fika med Sara och gratta henne i efterskott, night!
Yum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback