Under my shades

Jag är så ledsen för att jag inte har uppdaterat. Jag vill verkligen så sååå mycket! Men jag har så mycket jobb just nu. jag trodde att jag åtminstonde hade två lediga dagar till, men så hade jag inte det för att jga fick pass. Nu är jag helt inne i jobbet och håller på att lär mig så mycket nytt eftersom jag börjar få mer och mer ansvar själv.
 
Jag kommer att uppdatera så fort jag känner att jag har en dag då jag kan sova. Vilket typ är söndag... :( Men det ska nog komma upp något inlägg emellan. 
 
Ciao!
 Känner ni igen Zara Larsson? 
 

Kommentarer
Postat av: gabriella

Hejsan Therese!
Eftersom att du inte har uppdaterat så mycket kan du kanske slänga in ett kul videoinlägg i helgen?
Lite tips på vad.
1. No Mirror Makeup Challenche. (vet inte hur man stavar)
2. Frågestund
3.Månadens favvo

du är bäst !!!

Svar: Jättebra tips! Jag ska försöka så gott jag kan. Men tack för tipsen, jag kanske spelar in en i helgen? ;)
Therese

2013-02-01 @ 15:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback