Här har ni ett äkta bekymrat puppy-face!

Kom hem nyss. Äckligt väder idag (n). Slask, inte kul för någon...
Jag håller på att ladda upp låtarna från idag, jag vet inte riktigt hur det gick, för jag ar inte sett de ännu. Men folket tyckte det lät bra! (y)
Fick till och med en kommentar här på bloggen;
Sheila om Guud, vilket underbart väder!:
Ni var jätteduktiga på att sjunga!
Sv; Tack så jättemkt! Det värmer :D haha! :)

Nu ska jag käka lite och plugga för jag har både engelska och svenska till imorgon. Ikväll kommer Lotta, Alex och Alva hit. Vi käkar pastasallad och pop corn! Lovely!
Imorgon kmr morsan hem, så allt återgår till normalitet. Ganska najs faktiskt.

Här har ni ett äkta bekymrat puppy-face! Det är Tira som inte tkr om vädret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback