Cykel inköpt!

Anonym om TAG: Mina hemligheter:
Var finns din pappa? :/

Sv: Kolla detta inlägg :) http://theresehedberg.blogg.se/2010/november/grattis-pappa.html

Jag kom nyss hem från Biltema. Imorse kom morsan in och sa att hon ville ha en cykel (vår gamla har gått sönder för hundrade gången). Så jag fick dra till Biltema och köpa en vit "Yosemite".

Sen drog jag till "Arken Zoo" och köpte valpfoder. (Japp, dräktiga hundar ska tydligen äta valpfoder. Sånt som valparna ska käka sen). Jag stod och snackade med hon som jobbade där i en halvtimme om vad man ska mata valparna med sen och så. Jag ska laga välling sen när vi kommer hem från Kreta, haha.


Sen cyklade jag hem. Vilken fantastisk känsla att cykla igen! Men det var jobbigt, från IKEA till Stenhagen är ingen dans på rosor.
Nu ska jag käka sorbet (eller sårbett som Berri uttalar det) och kolla på "The Big Bang Theory".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback