Inköpt från stan

Anonym om Stan imorgon för att shoppa!:
Joo det pallar du!! :)

Sv: Haha, jag kör på bilder denna gång! Nästa gång får detbli en haulvideo, promise! :)

Jag och Berri drog till stan runt tolv och kikade runt i alla möjliga affärer. I vissa hittade vi helt underbara fynd och i vissa vågade vi inte ens gå in. Hur som helst så hittade jag allt jag behövde + mer. Fast jag vill fortfarande ha vissa saker, så som jeanshorts och en byxdress, men jag får nöja mig för denna månad.
En tröja från Cubus för 80 spänn (rea)

Ett linne från H&M för 60 spänn

En tröja från Gina för 49 spänn (rea)

Tröja från Gina för 49 spänn (rea)

2 Bandos från Gina för 59 spänn/styck (bra att ha under urringade linnen)

Somrig klänning från H&M för 250 spänn

En läderig klänning från Vila för 100 spänn (rea). Btw, ser mkt bättre ut med rätt accessoarer och skor (y).

Solbrillor från Gina för 60 spänn

Axelremväska för 49 spänn på Accent (rea)

Ögonbrynspenna för 50 på H&M

Parfym från H&M för 40 spänn. Lukten påminner om Brittans parfymer, if you're in to that.

Örhängen från Gina, 30 spänn (rea)

Valerina och ibuprofen från apoteket. (Saker jag alltid har på min byrå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback