2 alvedontabletter oh 3 kaffekoppar senare...

Alex om Det heter dräktig!:
Hundar kan visst vara gravida. Dräktig är synonymt med gravid, havande, vilket innebär precis samma sak ;) Men man använder bara inte oooordet gravid. HIHI :D

Sv; Precis man använder inte ordet, för det är fel. Alltså kan hunden inte vara något som är fel :D. Gravid=människor, dräktig=hundar. Man kan inte säga att en hund är gravid och vara korrekt, alltså kan inte en hund vara gravid. Meeeeeeen, en hund kan vara dräktig, eftersom det är korrekt! Så :D (Stör mig på när folk frågar om Tira är gravid, that's why :( )

Nu ska jag sart ut med lilla Tira. Jag är inte så sjuk att jag inte kan gå till skolan. Så idag är det skola. Jag har druckit 3 koppar kaffe och svalt två alvedontabletter. Det borde jag klara mig med idag.

Snart är det naturkunskap, inget spec. Sen slutar jag egentligen, men jag ska på ett litet möte efter skolan och sen är det mattetuga (y). Efter det så ska jag och Carro gymma.

Uppdaterar när jag kmr hem! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback